piątek, 21 września 2012

3 kroki Clinique (4)

Moje problemy z cerą zaczęły się już w podstawówce. Od tego czasu używałam wielu kosmetyków, od Ziaji zaczynając, poprzez Garnier, Nivea,Vichy, na La Roche Posay kończąc. Brałam tabletki, próbowałam domowych sposobów i nic nie przyniosło oczekiwanych efektów. Z postępem czasu moja skóra stawała się coraz gorsza. Zachęcona opinia przeczytanymi w internecie na temat serii 3 kroki Clinique zdecydowałam się tydzień temu na zakup tego zestawu. Typ 4 przeznaczony do skóry tłustej z problemami. Poniżej przedstawię Wam te produkty:
Zestaw 3 kroki Clinique, Douglas 105 zł

Krok 1. Liquid Facial Soap Oily - mydło w płynie do mycia twarzy (50 ml) - mydło doskonale oczyszcza twarz z resztek makijażu i zanieczyszczeń, skóra po umyciu jest dobrze oczyszczona i odświeżona, produkt jest bardzo wydajny.

Krok 2. Clarifying Lotion 4 - płyn delikatnie złuszczający skórę twarzy, szyi i dekoltu (100 ml) - płyn ma nieprzyjemny spirytusowy zapach, jednak jego działanie jest bardzo dobre, dokładnie oczyszcza skórę i delikatnie złuszcza, podobnie jak mydełko również jest bardzo wydajny.

Krok 3. Dramatically Different Moisturizing Gel - beztłuszczowa emulsja nawilżająca (30 ml) - żel pozostawia skórę nawilżoną i gładką, doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż, normalizuje cerę po użyciu mydła i płynu, dobrze się rozprowadza, nie zatyka porów, również jest bardzo wydajny.

A teraz czas na moją opinie...
Zestawu 3 kroki Clinique (4) używam od tygodnia, dwa razy dziennie. Po pierwszych dwóch dniach byłam zachwycona. Moja skóra była oczyszczona, matowa i gładka. Jednak od niedzieli zaczął się detoks skóry, który trwa nadal. Zaczęły się pojawiać krosty i zaskórniki na policzkach, brodzie i czole, co jest normalne przy początkowym stosowaniu tej serii, a później jest już tylko lepiej. Dziś już mam połowę mniej niedoskonałości niż w niedzielę. Czekam mnie jeszcze kilka, a może kilkanaście dni oczyszczania skóry z ,,nieproszonych gości". W niektórych miejscach, gdzie skóra się już oczyściła, pory powoli się zamykają.

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcie mojej skóry, by za tydzień móc napisać kolejną notkę i pokazać Wam efekty, które mam nadzieję będą jeszcze lepsze!:)
Stan mojej skóry na dzień 21.09.2012

A Wy dziewczyny miałyście do czynienia ze zestawem 3 kroki Clinique (4)? Jaka jest Wasza opinia? Jakie są efekty?

P.S. Pomożecie mi uzbierać gwiazdki na ShinyBox? Tutaj podaje mojego linka: http://shinybox.pl/?ref=38c0bae


blogi.szafa.pl/monkaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz